Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Fredagsunderhållning

Så var den magiska fredagen förbi. M A Numminen med accompanjemang (well, en pianist/dragspelare/sångare/flöjtare) på Mariestads teater. Jag var osäker ifall det skulle vara bra, om jag ska vara ärlig. Men det var hur kul som helst. Snubben har inte riktigt alla hästar hemma och musiken blir därefter...riktigt förbaskat bra, med andra ord. Jag är sååå nöjd. Tack, mamma. Pöss. Kvällens hits var "Jag har sett fröken Ellen i badet", "Med min kvinna i riksdagshusets park" och självklart "Som en gummiboll kommer jag tillbaks till dig". En annan hit var telefonkatalog-mikrofon-banjo-mikrofonstativ-mikrofon-notställ-mikrofon-piano-pianist-piano-mikrofon-notställ-mikrofon-mikrofonstativ-banjo-mikrofon-telefonkatalog-solot.










Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du är nöjd med kvällen.



Kramis

2011-02-20 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se