Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Farväl, fina Sisko

Idag har världens finaste hund lämnat denna jord. Jag hade turen att få dela mitt liv med henne i flera år. Från att knappt ens ha haft kontakt med någon hund alls till att dela lägenhet med en var riktigt spännande. Till en början gick det ganska dåligt. Det berodde på att Sisko bara förstod finska. Men så en dag fick jag äran att gå ut med henne på en kissrunda. Eller ja, det var meningen att vi skulle gå en runda. Jag kom ut en bit på grusplanen utanför lägenheten, där satte hon sig och väntade på matte. Efter flera övertalningsförsök fick jag ändå gå och hämta matte Hanna så att hunden kunde gå nånstans. Knasiga hund.

Jag är riktigt ledsen över att Sisko inte är med oss längre men jag är glad att hon fick sluta sitt liv på detta sätt.  Hoppas att hon fick tillräckligt mycket Frolic i magen så att hon står sig ett tag. Annars har nog Ludde, Astra och Balto lite extra som dom kan bjuda på.

Farväl, fina Sisko. Vi alla saknar dig.

 


Det här är dagen då snön dog. När vinden ylar tänker jag på dig...


Kommentarer
Postat av: Jens

Beklagar sorgen, fan va tråkigt :(

2011-02-04 @ 15:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se