Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


En ganska bra dag

Ja, dagen har varit rätt bra. Jag har varit sååå duktig...jag såg på en film som tagit plats i digitalboxen i nästan ett år...SEN TOG JAG BORT DEN. Mmm, duktiga jag. Som belöning fick jag besked ifrån Försäkringskassan att jag har rätt till rätt ersättning på ca. 8500 kronor i månaden. Så den 25:e är det jag som köper mig en kasse bärs...om det finns pengar över. Dessutom har jag installerat skrivaren så att man faktiskt kan skriva ut med den nu. Då blir Hanna glad. Heja!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Paintball måste ju vara den ultimata hundsporten egentligen. Jag skjuter och de springer :P Eller också är det så att pojkarna har något att berätta för matte som matte inte vet om än..........

2011-02-04 @ 15:55:23
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se