Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Skola eller icke skola

Man skola gå i skola...eller nåt. Det går iaf relativt bra för mig i plugget. Det är en väldig massa information som ska in i en alldeles för liten skalle men jag försöker expandera så gott det går. Måste läsa om samtliga kapitel småföretagande men det borde inte ta så lång tid...eller? Bokföringen har jag rätt så bra pejl på, likaså datorkunskapen. Administration A går väl rätt okej den med. På onsdag blir det storplugg!

Idag ska jag återigen fixa till BoIS-låten lite och skicka den till Radio Skaraborg för den ska spelas upp nån gång på morgonen då tränarna från BoIS, Skövde och Grästorp ska konversera och respektive lags kampsång ska sändas i etern. Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se