Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Still alive

Så har man firat att man snart fyller 30. Vart en riktig backanal hos min gode vän Jens igår. Fullt ös, medvetslös! Började festa vid kl.18...slutade kl.5. Så kan det gå.

Det var åtminstone trevligt. Folk blev fulla och glada å sen gick man å kikade på Rydell & Quick och blev besviken. Deras framträdande var nedskalade versioner av rockhits som vilka grabbar från fritidsgården som helst kan lira. Så man var rätt besviken trots att dom försökte sig på flera örhängen. Jeje, man fick i sig några öl till iaf. Sen vart det efterfest till kl.5, då tog jag en taxi hem. Fan, är man gammal får man fan åka taxi!

Jag överlevde också fredagens terror. Min kära fästmö lurade iväg mig på "äventyr". Äventyret var Gekås i Ullared. Jag blev måttligt road. Men det var rätt okej ändå. Utbudet var faktiskt rätt dåligt men det fanns lite av mycket och tyvärr också en jävla massa folk. Men jag fyndade flera grejer. Köpte två nya sänglampor för 500 kronor. Jag har länge tittat på just sådana lampor men då dom kostar runt tusenlappen STYCK på Petrells (elaffären) så väljer man hellre nåt annat. Så jag var riktigt nöjd med mina fynd. Också tacksam för födelsedagsbidragen jag fått av mina föräldrar med respektive. Tack för det.

Nu ska jag nog gå å lägga mig. Ska försöka plugga mig smart imorrn igen. Hoppas det gick bra på bokföringsprovet i torsdags...I think not...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se