Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Vad försiggår i Gubbaröra?

Enkelt svar: inte ett jota! Det är alltid nån som ställer in och det är tydligen inte intressant att spela när vi är tre, vilket jag själv finner olustigt. Man spelar för att bli bättre för man blir verkligen inte bättre när man inte spelar. Det lilla jag tränade upp har jag tappat...okej, kanske inte helt men en del. Man hade ju idéer om hur man kan göra låtarna som vi ska köra på inspelningen till ens egna. Inspelning, ja... Det får vi skjuta på framtiden. Lär inte bli nåt före sommaren. Detta tack vare att vi inte repat på en månad. Får se hur det blir med spelningar också, får ringa och prata med Janne om det. En spelning måste ju passa in i allas scheman, vilket inte borde vara så svårt om man har framförhållning.

Jaja, fan vad jag gnäller. Men det är verkligen skittrist att inte spela någe. När vi ses så målas värsta fräcka scenariot upp och slutar i...ingenting. Jag försöker hålla mig i skinnet men det här börjar likna en fars mer än nåt annat. Hmm...kanske smittade av sig när vi spelade på teatern...får höra med Markku om det går knackigt för hans band också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se