Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Utmaning accepterad

Clara utmanade mig i en...utmaning. Eller ja, hon skrev på sin blogg att hon utmanade mig och hoppades på att jag skulle ta åt mig. Så here goes. På nåt sätt ska jag skriva sex saker om mig själv som inte gemene man känner till och skall även utmana sex andra bloggare. Dom får hitta mig och utmana sig själva, jag tänker inte ragga folk. Nu ska jag bara komma på sex saker som folk inte vet om mig...typ...

1. Jag går alldeles för ofta i sömnen och tror på fullaste allvar att ett inbrott pågår (nej, inte mörkrets inbrott). Jag flyger upp ur sängen med knuten näve och pulsen på 175 för att upptäcka att det inte alls är nåt inbrott i görningen. Går och lägger mig, somnar...för att flyga upp en timme senare och utföra samma procedur.

2. Jag har opererat snorren...två gånger. Icke sexrelaterat.

3. Jag har snattat hockeybilder en gång. Ingen påhälsning av polisen...än...

4. Jag kan uppskatta annan musik än hårdrock...men inte så ofta.

5. Jag har druckit en flaska whiskey på ett par timmar. Behöll den inte.

6. Jag är beroende av prylar.

Så, är ni nöjda nu?


Kommentarer
Postat av: frumpan

Mycket intressant information. Speciellt den om whiskeyn... Vilket märke var det? ;)

2010-03-11 @ 18:03:35
URL: http://frump.bloggplatsen.se
Postat av: Mamsen

Är du verkligen min son??? :-)

2010-03-11 @ 21:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se