Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Tillbaks till verkligheten

Så har man äääntligen fått lite ordning på torpet, med betoning på lite. Min dator är sönder, som synes i tidigare inlägg, och jag tvingas ta till nödåtgärder. Jag har ju faktiskt en dator stående som inte används direkt mycket så den har jag kopplat in och använder nu för att skriva mina komplett onödigt blogg-inlägg. Skönt att kunna surfa igen och än mer skönt att OS är slut.


Ja, det är två datorer. Hannas dator pajade ju för några månader sedan...ja, jag ska fixa den.


Så vad har hänt den senaste tiden? Egentligen inte ett jota. Var i Pålsboda i helgen, mycket trevligt. Var barnvakt åt Hannas brorson...nej, inte bara jag. Hanna var ju med också.

Var på sjukhuset i förra veckan och undersöktes, fick förslag på ny medicin men inget recept. Man blir ju redigt förbannad när det är läkaren som föreslår annan medicin och sen inte skriver nåt recept. Inte så konstigt att sjukvården får dåligt rykte. Har åtgärdat medicinen nu iaf.

Sen har jag i ett par veckors tid gått med förbannat ont i vänster ben. Tog upp det med läkaren i förra veckan men ingen som helst åtgärd. Trots att jag äter värktabletter så kan jag inte gå normalt, inte heller sova ordentligt. Eftersom jag tar tabletterna på kvällen så tar det typ 6 timmar innan dom verkar till fullo så nätterna blir...intressanta. På toppen av det räcker inte tabletterna i 24h som dom ska göra för efter kl.20 varje kväll kommer smärtan krypande. Ja, man gnäller lite men tro fan det när man inte kan ligga smärtfritt i sängen.

Gör en Gubbaröra-notis i nästa inlägg. Måste ju organisera det under rätt kategori.

Det var nog allt för nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se