Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Snart smäller det!

Imorrn ska vi ut i replokalen för att rigga upp mikrofoner och ställa in ljud inför måndagens inspelning. Jag är riktigt taggad och laddad! Har ju övat nästan varje dag den här veckan, det MÅSTE gå bra. Bara jag inte tänker på att record-knappen är intryckt så kommer det gå fina fisken.

För er som inte redan märkt det så finns det en Facebook-sida för Gubbaröra. Där finns det (väldigt lite) information och några låtar man kan lyssna på. Jag har bett Janne att skriva ihop en riktigt biografi som jag ska lägga till senare. Var lojal mot Gubbaröra!

Gubbaröra

Promote your Page too


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se