Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Repade ikväll

Jao, det gjorde vi. Tyvärr visste tydligen inte Jens om det så vi blev bara tre. Men vi spelade så det räckte och blev över ändå. Jag fick spela lite gitarr och glänste så gott jag kunde. Så det blev mest jam idag, det var riktigt trevligt. Om två veckor åker Janne till USA så det räcker med att vi bara träffas, jävlas med varann och spelar blaj. Vi har inget att sikta på just nu. Visst, vi borde göra den där inspelningen men eftersom vi inte lirat på fyra veckor så låter det inge vidare och vi kommer inte hinna spela in innan Janne åker så...ja, det får bli när det blir. Lutar väl mest åt juni eftersom jag också ska åka bort. Det blir nog väl med det därninga bandet till sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se