Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Paketöppning!

Jaaa, så har man öppnat dom därninga lådorna som jag hade fått hem. Riktigt ordentligt spännande. Såhär blev det...


Jarrå, det är två lådor.


"Ååå, vad kan finnas i första lådan...?"


Tadaaa! En extern hårddisk på 500GB samt Office 2007. Inte nytt Office men gratis.


Låda nummer två, helt enkelt.

 
Tadaaa!


En bättre begagnad dator (som är bättre än den jag har...som ju dessutom är trasig) samt lite smått och gott till. Vad man ska med två fjärrisar till en dator vet jag inte. Hunden kan få tugga på dom... OBS: Ingen mus. Intressant... Men jag ska ju ändå använda mina gamla tillbehör till datorn så det gör ju inte någe. Nu ska vi bara vänta på det tredje paketet som är på villovägar...som givetvis innehåller det bästa av allt. Jävla Posten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se