Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Nytt datum för inspelning bokat preliminärt

Det ser inte bättre ut än att vi ska spela in på måndag nästa vecka. Det var Janne som tyckte att det lät bra på dagens repning så det var dags för inspelning. Kom som en smärre chock med tanke på hur jag spelade idag. Det lät väl bättre mot slutet av repet men ändå inte riktigt så bra som jag vill ha det. Det innebär att jag får bo i replokalen i veckan för att finslipa mitt spel. Har ju bara övat Metallica i en månad så jag kan ju knappt dom låtarna vi tänkt spela in. Men det löser sig, jag måste bara öva lite. Hanna åker till stallet, jag åker till repan. Kommer bli så sweet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se