Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Hästar

Det är inte lätt att undvika hästar när Hanna "tvingar" med en till stallet ibland. Ja, det är lite kul. Jag vattnar hästarna ("Han vattnar sina fålar fem"...) och fyller på vattenkannorna till morgonen efter då Torbjörn släpper ut hästarna och fyller på med vatten ute i hagen. Det uppskattas. Och när jag är färdig med det brukar jag göra lite mat till Lotta, Hannas häst. Därefter är nästan Hanna klar med resten så att vi kan åka hem. Riktigt trevligt att man kan hjälpa till.

Här kommer ett fotokollage av kusarna i stallet...


Den mycket trevliga ardennern Bronzo. Hade jag användning av en häst skulle jag "köpa" AKA sno honom. Han är stor som ett hus och skiter därefter. Han lär vara perfekt att släpa stock i skogen, vilket jag ska använda en häst till om man ska använda häst alls.


Det här är travaren Scotty, Lottas riddare i hårig rustning. Han var hennes beskyddare när hon var ny i hagen och en annan häst försökte betäcka henne. Snel hest.


Lilla Conny-ponnyn Obelix. En tvärhand hög, minst en fot snäll.


Madonna...stallets bitch...ja, jag behöver inte säga mer...


Detta är Rex. Hästen som borde åtalas för våldtäktsförsök på minderårig. Det är därför han är bakom...plankor.


Åsså var det Lotta, såklart! Här poserandes med matte Hanna. Du ser ju hur jävla glad hon är.


Le in i kameran...nähä...


Vi är ens inte CP.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se