Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ett dygn med Sisko

Nu har Hanna varit på väg till mellersta Finland i nästan ett dygn, det innebär då att jag är varit nästan ett dygn ensam med Sisko. Det funkar precis hur bra som helst, hon är som hon brukar. Hon är fortfarande världsmästare på att tigga mat och annat...men mest mat. Igår fick hon en cheeseburgare efter att matte Hanna åkt, jag tyckte att hon var värd det. Sen på kvällen fick hon sin vanliga hundmat men den var toppad med en portion ris och lite sky. När hon insåg att hon inte fick nåt snask, vilket hon alltid prioriterar framför mat, så åt hon upp allt. Glufs! Hon är söt, vår lilla hund.

För egen del så har det varit ett segt dygn. Har känt mig rastlös som fan men tog mig ändå ingen tid att göra nåt vettigt. Okej, jag lagade mat och diskade lite men det var väl allt. Vi får se vad jag hittar på för någe idag. Kanske byter golv i hela lägenheten...eller nåt.


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Skönt att allt funkar med mat, medicin och promenader.



Jag sitter på Matti&Juhas hotellrum och försöker få plats att skriva på en EeePC (minidator). Vill ha en sån, om jag någonsin får smalare fingrar...



Saknar er. Hoppas ni får en bra helg.



Puss



2010-03-26 @ 19:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se