Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Det blir aldrig riktigt som man vill...

Ja, det gick inte så bra på inspelningen. Eftersom vi inte riggade upp i söndags så fick vi göra det före inspelningen istället, vilket tog längre tid än väntat. Och när vi väl spelade så var det ingen som satte låtarna eftersom vi inte har repat nånting. Jag har ju tjatat om att man MÅSTE repa inför en inspelning för där hörs alla fel man gör. Målet var att vi alla skulle spela bra så att det bara var att riva av låtarna och sen kunde vi dricka segerchampagne...men icke. Jag tror att trummorna och basen blev bra på två tagningar, resten var slöseri med tid. Så kan det gå. Vi ska köra igen om knappa tre veckor under samma förutsättningar men JAG ska vara ännu mer förberedd än nu så att åtminstone mina trummor blir bra, då kan dom andra lägga på sina instrument pö om pö. DÅ kommer det blir BRA! Heja Gubbaröra.

Det som var överraskande bra igår var ljudet. Vi må ha spelat som krattor men Andreas rattade till ett riktigt bra ljud. Jag hoppas verkligen att det låter lika bra vid nästa inspelningstillfälle.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se