Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Viva España - the hemrest

Ja, jag kom hem igår runt kl.19. Åkte från hotellet kl.09 efter samma tradiga frukost som alltid; två ostmackor, två ägg, två glas juice och en kopp te med honung. Men jag var nöjd för det. En timme med buss till Malagas flygplats, incheckning och en tids väntan, fyra timmar flygresa, två timmar taxiresa, hemma. Skönt att svärmor hade maten klar när jag kom hem. Djuren blev som i extas när jag klev in genom dörren.

Skönt att äntligen vara hemma!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej svejs

göt å va hemma i sin lilla lya

ha det göt Fredix



limfärskötta!



swen lorentzonnnnnnnnnnnnnnnn

2010-06-04 @ 13:08:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se