Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Mer saker sålda!

Jag verkar ha fortsatt ekonomiskt flyt. Fick ungefär samtidigt två av mina sega musiktingest sålda. Både fyrtolvan och gitarreffekten får åka härifrån, en till Malmö och en till STHLM. Åsså tjänade jag 2000 spänn på kuppen. Lite mindre än vad jag borde ha fått men jag blir av med grejerna iaf. Helt strålande!

Borde lägga in ett par bilder med överkryssade musikprylar men jag orkar inteee. Ni får istället föreställa er hur dom skulle se ut om dom var överkryssade. Sådeså.

...så ska jag bara få i ordning på den där logotypen...


Kommentarer
Postat av: Sofia

I can sjunga! Eller ja, ibland så.. Den där texten jag skrev i natt däremot ska fasen inte ens läsas upp på dövas årsmöte ens. Så dålig är den!

2010-07-01 @ 22:05:00
URL: http://fiaelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se