Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Dags för jobb nu igen

Tre och en halv dags jobb följt av tre och en halv dags vila...nu är det dags för jobb igen. Blir en hård vecka då det är full vecka plus halv lördag. Lär bli fint klirr i kassan men man ska orka med det också. Tur att jag har min nya fina MP3-spelare att leka med. Hoppas att nästa vecka går lika fort som denna...fast det hade varit trevligt om midsommaraftonen hade varit lite längre men jag och Anders orkade inte hålla på längre än till kl.3, då somnade vi båda. Inte för att vi var fulla, vi var i ett lyckorus. Mücket trevligt.

På tisdag-onsdag ska jag vara hundvakt efter och före jobbet då Hanna ska åka till Örebro och se på några tonårsfilmer som hon är såld på. Oh well, hoppas att hon får det roligt iaf. Jag ska nog ha röjarskiva på tisdag. Nån som vill kika förbi?

Jag är dessutom i full planering av min ekonomi, jag kommer ju tjäna en del nu när jag jobbar. Jag måste har råd att köpa musikutrustning, sängar, laga bilen och också spara en slant. Vi får se vart det tar vägen. Prio ett är nya sängar iaf, det köper jag så fort JYSK har halva priset på dom sängarna vi har tänkt köpa.

För att köpa musikutrustning måste jag få färdigt loggan till trummorna. Jag ska nog sätta mig och testa lite själv för idéer ploppar fram lite hipp som happ. Om dom sen är bra eller dåliga är ju en annan femma...eller möjligtvis en tia. Sen vill jag köpa en rörförstärkare som kostar knappa 6000 kronor. En likadan motsvarande transistorhäck kostar knappa 3000 men jag vet inte om jag ska nöja mig med den och sen bli sur över att jag inte köpte rörförstärkaren. Tror förvisso inte att pengarna räcker till det. När sängarna är köpta kan jag börja planera mera.

Nu ska jag nog följa med Hanna till stallet. Kusen behöver tydligen röra på sig, den lilla tjockisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se