Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Allt ska bort!

Det var dags för en mindre...större...garderobsrensning. Har hittat en massa prylar som jag verkligen inte behöver. Bowlingklot och skor, golfskor, byggmodeller, tonårsböcker, frimärken och en lampa. Har ju vuxit ur allt. Okej, jag har inte vuxit ur lampan men den ska bort ändå, DEN TAR PLATS. Har säkert mer bråte men det är just det som är mest i vägen just nu. Om det är nån av alla dom tolv som läste bloggen igår som vill lägga rabarber på mina prylar, gorma till. Andra får handla också. Jag lägger ut prylarna på Blocket imorrn men man måste ju tänka på sina fans också...eller ja, dom som råkade klicka fel...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se