Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Högtalaren är såld och väck!

Jag är så glad! Jag har äntligen fått högtalaren såld. Det tog sin tid men det var det värt. Jag sålde den för ett par veckor sedan och fick pengar nästan direkt men köparen kom inte och hämtade låddan. Sen skrev han till mig och sade att han kunde komma och hämta den i slutet på månaden. Det är ju onödigt lång tid så då föreslog jag Bussgods mot en extra ersättning. Det var helt okej, tyckte han.

Eftersom jag skulle till sjukhuset för provtagning före jobbet idag så tog jag med mig högtalaren för att förhoppningsvis få den skickad redan på morgonen. Mitt problem: provtagning kl.7, Bussgods öppnar kl.8. Kl.07.30 var jag färdig på sjukan och åkte till Bussgods-terminalen på vinst och förlust i hopp om att det var nån där, annars hade jag väntat. Jag kommer fram och går ur bilen för att lassa ur lådan. Just som jag öppnar bagageluckan och grabbar tag i högtalaren så kommer det en bil med en välbekant förare - Göteborgar'n. Jag frågade lite försynt om han kunde ta emot mitt ärende direkt, han svarade ja. Helt strålande! Så kl.07.35 checkade jag in högtalaren för vidare bortforsling. Eftersom jag är så förbaskat trevlig (och halvt stammis på Bussgods numera) så "råkade" han glömma att mäta försändelsen, vilket gjorde att jag betalade 100 spänn mindre än vad det egentligen skulle kosta. Helt jävla lysande! Så jag fick totalt 1800 spänn för lådan när jag eg. ville ha 2000. Jag är nöjd.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Jag är glad med dig!

2010-07-13 @ 18:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se