Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Varför dessa videor?

Man kan kanske undra varför jag nästan bara lägger upp videor på bloggen nu för tiden. Har jag bytt kön eller nåt? Icke. Jag har drabbats av vad man kan kalla för skrivkramp. Jag har verkligen inget roligt att skriva om! Livet är så in i helvete emot mig just nu att det inte är någon idé att skriva någe bra och vettigt.

Musiken står still och det är mest tack vare att det alltid är nån i Gubbaröra som inte kan repa på utsatt dag, då blir det inget repande alls. Jag måste ta upp det nästa gång jag träffar killarna för så kan det inte gå till om vi nu har tänkt att göra en inspelning inom en snar framtid. Jag tänker inte släppa nåt som låter skit, sådeså. Förvisso har jag gjort några fräcka melodislingor som skulle kunna bli riktigt bra låtar om det bara känns värt att gå vidare med dom i bandet. Kanske kan sälja dom dyrt till The Spotnicks...? Nä, det vill jag nog inte. Då spelar jag hellre in dom helt själv och raggar upp nån distributör som vill släppa mina alster.

Som ni såg i ett inlägg för några dagar sedan så har jag blivit mer och mer sugen på att spela gitarr. Det är det där låtskrivandet som bidragit till det. Jag vill verkligen byta gitarrigg men det finns verkligen inga som vill köpa mina prylar. Dom skambudar hit och skambudar dit men jag vill ju inte GE bort grejerna. Det svenska folket är verkligen gnidet. Man ska betala för kvalitet, så är det bara. Ska nog ta å ändra lite på annonsen och se om det finns nån som vill köpa rubbet för en klumpsumma. Kanske kan ta å höra med nån musikaffär om dom är villiga att betala bra för grejerna...I think not. Pest och elände...men mest pest, det låter så fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se