Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


This just in!

Kan meddela alla fem som läser min blogg att det är inte lönsamt för mig att ni bara klickar på mina sponsorer, som jag trodde förut. Man måste antingen registrera sig eller handla nåt på sidorna. Så börja med att registrera er på dom sidor det går och sen köp nåt. Sen bör ni uppdatera era favoritlänkar med t.ex. CDON eller Ginza. Använd alltid MIN länk...snälla? :)

Inom kort kommer jag förstöra min blogg med reklam under en period. Det är för mitt egna bästa. :) Har märkt att man kan tjäna grova pengar på flera olika spelbolag. Ni kanske kan hjälpa mig...? Jag ska se om jag kan hjälpa er i gengäld... Mer info senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se