Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Swashbuckle - Back To The Noose

Yarr! Nu är det fan dags för lite redig thrash metal! Bandet Swashbuckle hostade ur sig plattan "Back To The Noose" förra året och den ligger mig varmt om hjärtat...eller om min tunna med rom! Captain Crashride (trumbank), Commodore Redrum (gitarr och nyckelplanka) och Admiran Nobeard (bas, sång, papegoja och skägg) är nissarna som lirar på plattan, bandet bildades 2005 och har två plattor under bältet. Detta är den senaste och en av fjolårets mest ägiga plattor, som jag redan nämnt. Tycker man inte om den är man kass. På knappa 42 minuter hinner man lira en hel del thrash och piratdoftande mellanspel. Dom fetaste låtarna är "The Grog Box", "Attack!!!", "Splash-n-thrash" och mästerverket "Cruise Ship Terror". Plattan lämnar inget öga torrt så roffa åt er ett exemplar på nästa plundring. They bring the scrurvy back! YARRRR!





1. Hoist the Mainsail
2. Scurvy Back
3. Back to the Noose
4. Cloudy With a Chance of Piracy
5. We Sunk Your Battleship
6. Rounds of Rum
7. Carnivale Boat Ride
8. Rime of the Haggard Mariner
9. Cruise Ship Terror
10. No Prey No Pay
11. La Leyenda
12. Splash-N-Thrash
13. The Grog Box
14. The Tradewinds
15. Attack!!!
16. Peg-Leg Stomp
17. Whirlpit
18. All Seemed Fine Until...
19. It Came From the Deep!
20. Shipwrecked...
21. Sharkbait

Min första video i bloggen. Heja mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se