Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Svinigt...

Fan vilka svin dom är! Slagverkskompaniet har droppat priset ännu mer på Gretsch Catalina Club Mod till mitt stora förtret. Har för mig att dom gick för 6700 spänn nyligen, nu 4995 spänn. Jag HATAR Slagverkskompaniet! Jag vill ju ett sånt kit! Egentligen i en annan färg men får man det SÅ billigt så kan man ju köpa ett ändå. Det finns ingen som kan tänkas ge mig 5000 spänn...? Kanske skulle strunta i att laga bilen...nä...


Det är ju nästan gratis! Fan, jag måste ha ett set att öva på hemma! *ynk!*


Åsså måste jag ju köpa casar till det andra setet först. 8000 spänn för mitt gitarr-rack och jag är en lycklig campare...fast jag måste ha stativ också. This is, this is, this is a sticky situation... Köpa en massa plylal föl 11000 klonol...?


Kommentarer
Postat av: Micke/Slagverkskompaniet.se

Ey dude.. Lite väl hårda ord va? :) Nice blogg.. Mvh, Micke

2010-04-01 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se