Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Spelmånad!!!

Nu är det spelmånad i bloggen, mina vänner! För att jag ska ha en chans i helvete att kunna köpa nya musikprylar så måste jag dra in pengar på nåt sätt och det är i spelbolagen pengarna ligger (och porr men det är en annan historia). Här till vänster har jag lagt in några bolag som ger mig en trevlig summa för varje person som registrerar sig och börjar spela. Dessutom får ni som kund insättningsbonus på många av ställena på första insättningen vilket ofta är mer än 50%. Och ju högre upp på listan du börjar spela, desto mer tjänar jag på det. Är jag inte horig, så säg? :)

Ni behöver inte spela bort alla era pengar överallt men jag uppskattar om ni åtminstone skapar ett konto, sen får ni bestämma själva hur ni gör. Gör även så på mina andra sponsorer så klirrar det gött i kassan.

Registrera er, sätt in så mycket pengar ni känner för och lycka till med spelet!

Ps. Insidertips välkomnas. :) Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se