Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Somliga syns inte men finns ändå

Det är ju läskigt irriterande när man har haft nåt i sin hand men ändå inte har det kvar. Jag pratar givetvis om det Gretsch Catalina Club Mod-trumsetet som jag fingrade på i Örebro och blev tokkär i. Det är sålt. :( Och för att strö mer salt i såren så tillverkas det inte längre, trots att det bara är ett par år gammalt. Man kan ju gråta för mindre. Jag har hittat flera stycken i färgen Black stripe over silver sparkle men det är ju Black stripe over RED sparkle jag vill ha, och det är så gott som försvunnet från jorden. Pest och elände!

Sen, för att plåstra om såren, kikade jag runt lite till efter nåt annat set man kan drömma om för att då hitta ett Ddrum AMX Hybrid som var riiiktigt läckert. Det är ju nästan viktigare att prylarna är snygga än att dom låter bra, jag kan ju ändå inte spela på dom. Enligt en amerikansk sida kostar det $600 (vilket bör vara 4200 spänn ungefär) i fyra delar, egentligen typ $1000. Men så var det just det...det finns bara i USA! Åtminstone inte i Sverige. Men jag har frågat ett ställe där dom åtminstone säljer andra sorters Ddrum-trummor. Vi får se hur det slutar. Aaanywho... Så här ser det ut:


Det är absolut inte lika snyggt som Gretsch-kitet men det är lite...sött iaf. Värt att ligga vaken om natten och tänka på...hehööö. Det är i samma storlekar som det andra. Mumma! Men jag lär likt förbannat hålla utkik på Blocket. Folk tröttnar ju så fort på sina leksaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se