Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Smaskig virvel!

Råkade snubbla över en ofantligt smaskig virvel igår...eller förrgår. Det är en Ddrum Carmine Appice Signature Snare i mässing, vilket jag är lite smått förtjust i. Borta i USA kostar den nu $399 men i Sverige kommer den att kosta ungefär 6000 spänn. Då är det inte riktigt värt att köpa den liksom. Import = ja tack! Får hoppas på att min polare Baxter kan hjälpa mig.

För er som inte känner till Carmine Appice så kan jag meddela att han spelat i flera stora konstellationer som Vanilla Fudge, Jeff Beck, King Cobra (!) och Ozzy Osbourne. Bror-hans plågar skinn i Heaven And Hell. Carmine har varit en stor profil i formandet av hårdare trumslageri. Han bär gärna solglasögon...sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se