Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Sammanfattning av repetition

Så kom man hem från repningen för några timmar sedan. Det gick väl sådär för oss alla. Jag SKA inte spela bra med tanke på hur lite vi tränar. Det är ju inge roligt att öva själv och inte heller nån höjdare att tvingas åka en bit för att göra det. Får se om jag nånsin får råd att ha ett trumset i källaren. Då är det ett Gretsch Catalina Club Mod som gäller (se tidigare inlägg).

Vi körde igenom dom låtarna som vi tänkt lägga på skiva men inser att det inte lär bli av så vi får banda några låtar här och där och se hur det går. Kan ju inte gå mer än åt helvete. Kruxet är ju att både Janne och Jens jobbar lite udda tider, så att säga. Janne jobbar i fält och Jens är lärare. Vi ska köra på tisdag iaf så får vi se hur det går därefter. Bör ha klart mina låtar tills dess och gärna två till. Hur fan ska det gå till...? *svälj!* Aja, jag har nästan fått till ett bra gitarrljud i Guitar Rig 3 iaf.

Det var åtminstone trevligt att spela, språkas vid och dividera fram och tillbaks om hur man kan gå tillväga när man ska göra en inspelning och ska ut och gigga för att ta över världen. Ja, det KAN hända...

Fotodokumentation av dagens aktiviteter. Nej, vi är inte bildsköna.


Stefan och Janne. Stefan har världens snabbaste finger.


Jens. Mycket duktig trots att han är lärare (får hoppas att Bertil inte läser...).


-"Squeek, squeek!"
-"I vilken låt spelar du så?"


Knatte, Fnatte och Tjatte.


Kommentarer
Postat av: Maarit

Skönheten sitter i åskådarens ögon! Jag gillar vad jag ser!

2010-01-07 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se