Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Så var det övat...

Kom iväg och övade när Hanna drog vidare till stallet. Körde i lite drygt en timme. Först körde jag till dom låtar som vi förhoppningsvis ska spela in, några av dom iaf. När dom var slut försökte jag mig på King Diamond men det gick ju totalt åt pipsvängen...som väntat. Mikkey Dee är en riiiktig fena asså! Var "Them" jag försökte mig på. KD 1-0 Jos. Men det är inte hela världen, jag övar ju aldrig. Vart väl några låtar med Teräsbetoni också men det klarade jag inte heller så jag lade ner och försökte ställa in trumsetet ordentligt istället. Blev klart bättre faktiskt.


Kommentarer
Postat av: Maarit

"Harjoitus tekee MESTARIN" (Övningen gör mästaren) SÅ FORTSÄTT BARA! Jag hejar på dig!

2010-01-19 @ 22:16:29
Postat av: Maarit

Övningen gör mästaren! Det är bara att fortsätta! Jag hejar på DIG!

2010-01-19 @ 22:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se