Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Nog vart det irländsk afton, allt!

Jupp, jag masade mig iväg på den irländksa aftonen på Hjorten trots allt och det var riktigt roligt. Tyvärr var det några som envisades med att bråka, tror det var för att den ena killen raggade på en brud men jag tycker att det gick överstyr. Jag och farsan gick emellan en gång, vi är bäst.

Men bortsett från sådana tråkigheter så lirade killarna riktigt bra. Gitarr, banjo och sång var riktigt mysigt. Tänk dig Eric Estrada och Jultomten...jag säger inte mer. Farsan önskade "The Irish Rover" och jag önskade "Seven Drunken Nights" som tyvärr bara blev fem, dom hoppade dom sista verserna...om dom ens kunde dom. Jag är nöjd. Jag var mitt kort till bandet ifall dom behöver en trummis framigenom. Får se hur det blir med det, troligtvis blir det inget men man måste ju fråga. Sen råkade jag (nog) få en gitarrelev. Intressant afton.

"You're drunk, you're drunk..."


Kommentarer
Postat av: Jens

...you silly old fool.



Sjukt bra låt

2010-01-11 @ 09:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se