Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Mer "träning"

Nu har jag kånkat iväg 42" TVn till reparatören Sören (ja, han heter så). Det var lättare sagt än gjort för tv satt fast i tapeten så den vägde hur mycket som helst till en början. Så jag och Hanna fick bända loss den från tapeten först och sen var det desto lättare. Den väger likt förbannat typ 30 kilo så den var verkligen inte lätt. Men starke Jos-dolf klarade biffen. Stereoförstärkaren fick följa med för den gick ju också sönder i strömavbrottet. Om en vecka eller två har jag svaret på om dom är reparerbara eller inte. Wish them luck.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se