Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Mamma mia! That's a skitsnyggt trumset!

Den som surfar mycket hittar ofta saker som man inte har råd med. Först snubblade jag över ett Sonor Phil Rudd Signature (trumslagaren i AC/DC) som man kan...lära sig tycka om. Priset är najs, runt 10000 kr inklusive hårdvara MEN utan virvel (!), men så är det ju svart. Svart är skiiittråkigt! Dessutom var det två golvpukor, jag behöver bara en. Annars stämde det mesta...bortsett från att jag inte har råd med ett set till. Måste ju köpa casear till det andra först. (Köp mina musikprylar!)



Sen hittade jag faktiskt ett annat Sonor-kit som var riktigt läckert och mer i min smak. Det heter Sonor Force 2007 Rock Set i färgen "Dark Green Burst". POOOOF så var jag glad igen! Ett set i fyra delar MED virvel OCH stativ! Var lite svårt att hitta pris på det men på eBay i Tyskland gick det på €999, vilket borde vara ungefär 10000 spänn för det med...EM Nordic tar 13850 spänn för det. Aja, man kan kanske fixa en bra deal på Slagverkskompaniet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se