Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


"Hi ho, Silver! Away!"

Å vips så har jag varit ute och gått med hunden i nästan en timme. Så det kan gå! Jag som var inställd på att jag missar träning både måndag och tisdag...skulle förvisso cykla idag innan duschen men det lär inte jag orka numera. Fan vad skoj! Och imorrn blir det vattengympa och repa om nu inget oförutsett inträffar...som att Jens eller Janne inte kan. Jag skulle inte bli förvånad.

Sen ska jag till tandläkaren imorrn. Fnys! Och före det får jag klämma in en provtagning. Blir fullt upp imorrn. Så...ovanligt...


Såhär trött kan en liten hund bli efter en promenad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se