Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ett litet förtydligande

När jag sitter och letar efter trummor så tänker jag till 99% på hur dom ser ut. Varför? Jo, för att jag är tvärsäker på att jag inte kommer att höra nån större skillnad på lönn eller mahogny eller björk. Det enda jag reflekterat över är att mitt trumset (Tama Granstar, remember?) låter fetare än "lokalgrannen" Andreas' Pearl Session och det är för att jag har grövre storlekar på både bredd och djup. Det går inte att jämföra så. Sen vet jag inte vad han har för material i sina men mina är i björk och dom låter FETT. Sådeså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se