Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Ett inlägg om Fender

Jag har ett tag gått och funderat på att skaffa mig ett par riktigt ordentliga gitarrer. Ja, jag ÄR tokig eftersom jag inte ens har råd att betala för mig själv på krogen (tack igen, farsan). Hittade ett par riktigt fina instrument som inte är så tokdyra som vissa Fender kan vara, såg en som kostade 500000 spänn med rabatt...

Jag har så smått siktat in mig på serien som heter Highway One. Dom har oversized huvud på Stratorna, som jag vill ha, och kostar inte så värst många skjortor. Kostar i runda slängar 8600 spänn på Musikbörsen för både Telecaster och Stratocaster...styck. Ja, jag vill ha en av varje. Samtliga har greppbräda i lönn.



Riktigt najs men jag tror det är snyggare med svart plektrumskydd.




Men sen finns det ett instrument som jag troligtvis aldrig kommer att ha råd med ty det kostar mellan 21-25000 spänn och det är det inte riktigt värt. Har man flera miljoner på kontot så kanske... Det är en sån gura som Bruce Springsteen lirar på, en Fender American Vintage Series ´52 Telecaster. Smaskig så det förslår.

 


"Booooooorn i Sverigeeeeeee!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se