Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


En sväng till Björnes

Jag och min gamle gode vän Jens hade en herrafton igår. Eller ja, vi drack lite sprit och gick ut på krogen. En Captain Morgan på förfesten och några pilsner så iväg till Björnes, som inte heter så längre. Lindbloms var det väl. Aaanywho... Vi kommer dit och betalar 150 spänn i inträde. "150 spänn?!", tänkte jag. Sen tänkte jag inte mer på det utan fick mig en Rom & Cola. Så ser jag en snubbe som spatserar runt med ett par trumstockar i handen. Det gör man ju inte rent spontant på krogen. Då gick jag och Jens och kikade om det skulle vara nåt uppträdande. Jag säger bara: Noice! Eller Noice FOREver. *tack, Ronny* Så gustavsbergarna i Noice skulle lira. Sagt och gjort. Det lät relativt trevligt faktiskt. Inget jag skulle sitta och lyssna på hemma direkt...tror jag...men det var bra ös på grabbarna. Har hört väääldigt lite med dom tidigare men jag kände igen "En kväll i tunnelbanan" iaf...inte själva låten utan titeln. Jeje, trevligt var det iaf. Så fick jag träffa min gamla vapendragare Ronny och Wångstedt. Det var myyycket trevligt. Vi härjade som vi gjorde på gymnasiet och kvällen blev riktigt lyckad. Sen kom Hanna och hämtade mig och Jens och körde hem oss. Tack, Hanna. Snipp snapp snut, så tar vi oss en sup!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se