Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Egen virvel...?

När man ändå pratar om virvlar... Vore det inte fett om man köpte sig en najs mässingvirvel och får den graverad med eget namn och bild...okej, bara namn...? Det lär säkert vara jättedyrt men kan vara värt att kolla upp. Det finns ju en gravör granne med farsan. Hmm...

I övrigt har jag väl smått funderat på att få en virvel lackad efter egna direktiv men det verkar lite...jag vet inte...omständigt kanske. Har några idéer men det ska vara prisvärt också. Hade tänkt att ha guldpläterade hårdvara på den virveln men det kostar i runda slängar 6000 spänn. Gulp! Men jag hörde att man kan plätera med mässing också, kanske liiite billigare. Max 2000 spänn tycker jag det är värt...plus lackeringen då...och virveln...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se