Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Dubbel-aj!

Aj nummer 1: jag hade vattengympa idag och körde på rätt friskt. Det märker jag nu iaf. Man har ont på ställen som man inte trodde man hade. Får la hoppas att det ger nåt i slutänden för SÅN smärta kan man stå ut med för den går över.

Aj nummer 2: BoIS förlorade som väntat. Dock inte med så mycket, vart bara 2-3. Dom kan inte göra mål! Det är så frustrerande! Dom bommade säkert två öppna mål och kunde inte hålla klubban i isen när det som mest behövdes. Och varför är det ALDRIG nån spelare på bortre stolpen? Det är ju där man gör dom flesta målen i ishockey. Åtminstone måste man ha en stor jävel mitt i ansiktet på målvakten så han inte ser ett skit. Finns det sånna i BoIS? Nä. Sen förstår jag inte allt varför dom inte kör ett enda byte med fjärde-linen eller ens med nån spelare därifrån. När vi har pigga, raska spelare som Rickard Blom ska väl han för fan få spela också? Ronny borde få vila för han drar ju bara på sig idiotiska utvisningar, det gjorde han aldrig förr. Johnsson har klister under rören och det funkar inte för dom, varför får dom då så mycket speltid. Däremot tycker jag att Helmer, Medin, Ekholm, Westberg, Tonka och givetvis Åkerström är riktigt bra men tyvärr inga vidare målskytter. 5 matcher och 8 mål är inget att vara nöjd med. Golva Skövde på söndag, annars stannar jag nog hemma resten av säsongen.


Kommentarer
Postat av: frumpan

Halloj! Tittar in och kollar läget. Ser bra ut fniss



jag har också upptäckt muskler jag inte hade en aning om... :)

Hoppas träningsvärken går över.

Ha det gott.

2010-01-21 @ 17:09:00
URL: http://frump.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se