Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Dagens höjdpunkt!

Jag blev så jääävla glad när jag var å pratade med min mamma idag. Hade vägarna förbi så jag smet in på hennes jobb och språkade lite. Jag fick då reda på att det har klubbats igenom en ny regel för sjukförsäkring. Folk som har sjukdomar som går i skov har rätt till ersättning från Försäkringskassan. Heja!!! Med tanke på hur jävla mycket jag gimpat runt dom senaste två-tre åren så är det konstigt att jag inte redan är sjukpensionär. Men jag nöjer mig med sjukersättning, jag vill ju jobba när jag kan jobba.

Tack, mamma!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var så lite älskade son. Jag gör allt för dig och om jag hittar något som kan hjälpa dig så får du veta det.

Kramar till dig och lilla Pluttan

2010-01-15 @ 19:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se