Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


ÄNTLIGEN avtäcks den fräckaste fulklappen!

Well, egentligen har jag ju redan skrivit lite (iaf bildat lite) om den fräckaste julklappen men jag fick ju faktiskt en till som var riiiktigt najs. Slår nog inte Homer-tofflorna förvisso. Bild först, text sen.



Som ni ser är det en pava Absolut Vodka Rock Edition. Det är vanlig hederlig sprit i en vanlig flaska MEN det är ett överdrag i läder prytt med nitar som håller spriten osynlig för barn. Sprit, nitar och läder och helgen är räddad. Hmm...undrar om man kan få frugan att klä sig i en sån svid...? Iaf, det var en riktigt schyst fulklapp. Nej, jag har inte smakat ännu.


Kommentarer
Postat av: Clara

cool flaska =)

2010-01-04 @ 00:54:30
URL: http://diabetikern.blogg.se/
Postat av: Maarit

snyggt!

2010-01-04 @ 08:38:21
Postat av: Mamma

Och vem fick du den av?????

2010-01-06 @ 23:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se