Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Vad finns i låda nr. 2?

Så var det dags att öppna dom därninga lådorna som jag jag hållt på sååå länge. Ni sitter som på nålar, eller hur? Det vet jag väl.


Så här ser låda nummer två ut.


Tadaaa!

Med viss jävligt avlägsen anknytning till Mariestad kan jag meddela att den svarta väskan är en uppsättning trumcasar. Jag hann inte ställa fram samtliga men det är fem stycken i storlekarna 12", 13", 14", 16" och 22". Är riktigt osäker på om min ena baskagge får plats i en sån för den har samma storlek som lokalkollegans case och när jag hämtade trumsetet passade inte kaggen i en sån, jag lånade hans casar. I värsta fall får jag väl köpa en större.

Kopplingen till Mariestad? Casarna är gjorda i näst intill samma material som Unica-boxar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se