Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Man kan ju bli förbannad för mindre

Jag har i tre dagar försökt få tag på en snubbe som säljer cymbalstativ på Blocket. En alldeles lagom stor hög med stativ (4 ½ cymbalstativ, två klampar och ett pukstativ som jag sen säljer) för en mindre hög pengar. Som gjutet för mig, med andra ord. Det går inte att få tag på honom! Jag har ringt säkert 10 gånger, lämnat meddelande på telefonsvararen, SMSat och mailat...men inget. Nu är annonsjäveln borta från Blocket och fortfarande inget svar på telefon. Nu verkar hans telefon avstängd eller batterilös också, sen igår typ. Hajar verkligen ingenting. Aja, jag får väl hoppas på att han hör av sig nån gång med besked. Det här ändrar ju ett och annat i min planering.

Svin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se