Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Jultysken har varit här!

Ja, det verkar inte bättre. Jultysken tog sina bratwurst-renar och masade sig upp hit till den kalla Norden. Fast det är säkert kallt i Tyskland också. Hmm...onekligen passande att han kom just idag, idag då Sverige möter Tyskland i både ishockey OCH curling. Spännande! Meeen iaf...

Såhär såg det ut i trapphuset när jag fjantade iväg till sjukhuset imorse...


"Hurra! Jultysken har varit här!!!"

Ehm... Eftersom jag vill dra ut på pinan så mycket som möjligt för dom 10 läsare jag har på bloggen så öppnar jag bara en låda idag. Ja, jag är terror personifierad.


*släp, släp* "Vad fiiin den ääär!"


Tadaaa!

Lådhelvetet bestod av en hög med gitarrsträngar i olika storlekar, ett kit med gitarr-rengörning (men till synes utan trasa, mitt klantarsel), ett resonansskinn till en trumma samt tre lattjo cymbaler! Jag menar, det ÄR ju som...jultyskland mitt i februari! Äh, nu skiter jag i er. Nu ska jag leka med mina nya grejor. Försvinn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se