Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Hotlanders, snöstorm, ingen hockey

Ja, det sammanfattar helgen rätt bra faktiskt. Den snöstorm som dragit över södra Sverige har väl inte någon missat. Vi hade ungefär en meter utanför ytterdörren men över lag var det väl en tre decimeter överallt. Möe skottande blev det.

Men jag pulsade mig ändå iväg till Hotlanders spelning på Hjorten. Mycket trevliga killar. Mycket snack blev det innan dom satte igång och lirade, det var nästan tomt när jag kom dit strax efter kl.22. Typ en halv tolv började dom spela. Det lät riktigt risigt. Grabbarna var inte på topp (berodde väl mest på kylan i lokalen) med mycket felspel och distraktioner från dom få åskådarna. Jaja, det är väl inte hela världen. Man har ju kanske sett dom för många gånger. Sen tog jag en taxi hem. Fan vad skönt att slippa gå!

Och nån ishockey blir det inte idag eftersom Katrinhallen är täckt med snö. Eller möjligtvis nyskottad men obesiktigad så matchen går nån annan gång. Inte hela världen det heller, hade inte direkt lust att gå på hockey idag. Inte efter att jag missade toppmatchen mellan Norge och Schweiz igår. *morr*

Lite läsk och mycket OS...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se