Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Råkkenråll på Hjorten

Sagt och gjort, jag var på Hjorten igår. För dom ståkkhålmare och andra utbölingar som troligtvis inte läser min blogg så är Hjorten en liten pub som håller i lite musikaliska festiviteter ibland (Gubbaröra ska lira där i vår!). Igår spelade "No Hassle" (vilket inte (tror jag) ska utalas "No Haschle" som orten som ligger nån mil utanför stan) med min gode vän Nisse Farken på bas. Han är ökänd politiker (tam tam TAAAM!) i stan men kan lira råkkenråll ändå. Det är i stil med Leif Pagrotsky som går på black metal-spelningar och gör hellställ till publikens förtjusning. Nog om korte Leffe. "No Hassle" lirade helt enkelt råkkenråll. Dom inledde med Danko Jones' "First Date" vilket fick mig att smälta en smula. Så vart det "Black Night", "Rebel Yell" och "Gimme All Your Lovin'" samt andra örhängen från råkkens begynnelse och även från...slutet...aja vafan, det heter nåt sånt. Bra låtar men på tok för få! Dom spelade typ sex-sju låtar, hade paus i en timme, sex-sju låtar, paus... Sen gick jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se