Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Cymbaler!!!

Att jag aldrig håller käften, eller hur?

Jag måste bara skriva om nåt som höll mig vaken inatt. Eller vaken och vaken, jag vaknade säkert fem gånger av att jag dreglade så mycket. Jag hittade ett riiiktigt fläskigt cymbalset igår. Det är riktigt tragiskt att jag inte har pengar till det för jag hade köpt det rätt upp och ner på stubben. Man är ju lite världsmästare på att snoka runt på eBay så det gjorde jag igår. Hade hört om en ny Sabian-serie som jag tänkte kolla upp lite, bara på skoj sådär. Och så fanns det där framför mig på skärmen...Excalibur...Paradiset...Owe Thörnqvist...! Nåt galet amerikanskt företag har satt ihop ett paket med Sabian APX-cymbaler. Ett vanligt "normalt" set består av hi-hat, en crash och en ride som kostar hur mycket pengar som helst ungefär (mellan 3000 spänn och typ 10000 spänn) och visst, det här setet kostar pengar det med. MEN det smakar myyycket mer! Håll i hatt, skrev och farmor för nu åker vi!!!

Setet består av:

  • 14" Solid Hi Hats
  • 13" Hi Hats
  • 22" Solid Ride
  • 18" Solid Crash
  • 20" Crash
  • 18" O-Zone Crash
  • 16" O-Zone Crash
  • 18" Crash
  • 16" Crash
  • 20" China
  • 12" Splash
  • 10" Splash

Överlevde du? Du tror väl att detta kostar som en mindre villa på Södermalm (eller en etta med kokvrå på Ekudden) men du har sååå feeel! Rubb och stubb går på $1280!!! Frakten på $129 kommer man aldrig ifrån men OJ VAD BILLIGT! Under 10000 spänn för 10 cymbaler och två hi-hats! Dom som inte vet vad prylarna kostar egentligen underrättas härmed: dom kostar ungefär 2000 spänn i snitt. 2000 x 14 = 28000!!! Man sparar rääätt möe pengar. Den som ändå hade en 10000-lapp i plunkan, då hade jag haft cymbaler. Får ändå vänta tills Baxter flyttat dit så kan vi kaaanske undvika skatt och tull. Köp mina gitarrprylar, för fan!

Nu måste jag gå och lägga mig ner. *pust och flämt*


Kommentarer
Postat av: Still dendäringa nordentypen som du så vackert mýntade

Så dina våta drömmar har övergått till trummor ?

Ska du lire gura oxå älle? Kanske man får se dig/(er) i buvall med

2009-11-18 @ 08:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se