Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Allt detta trumtjafs

Det är väldigt många (tack, Elin) som har (gnäll?) frågat varför jag pratar om att köpa fler trumset, "Du har ju redan köpt ett!?". Först och främst måste man ju framhålla att Den som har flest saker när han dör vinner, det är ju det viktigaste utalandet i världshistorien. Skit i Ich bin ein Berliner och I have a dream och sånt! Den som har mest saker när han dör vinner, helt enkelt. Ska jag förklara mer; be tre kompisar (som ännu inte sett min blogg) skriva en kommentar så ska dom få se.

Okej, lite "seriöst" nu då. Anledningen till flera trumset är att eftersom jag är så jääävla bra och tajt trummis (nej, inte där bak) så folk rycker och sliter i mig för att jag ska spela i deras band. Eftersom det inte finns en enda person (eller djur) i hela Sverige/världen/Timmersdala som vill kånka runt på mitt trumset till alla replokaler vid varje repning så måste jag ju ha fler trumset. Man kan ju inte bara ha ett!!! Okej, jag har bara ett band just nu men det kan bli fler. Det är säkert! Don't make me come and get you! Aaanywho... Gubbaröras replokal (där jag har mitt Tama Granstarrr!) ligger nån mil utanför stan och eftersom min sambo gärna kör runt i min bil så kan jag inte ta mig till repan. Jag tänker fan inte GÅ dit! Har inte heller nån nyckel dit vilket knappast underlättar. Så då måste jag ju ha ett trumset på hemmaplan också, dvs. Gretsch Catalina Club Mod. Litet och smidigt att ha i sovrummet...jag menar källaren...kanske badrummet. DET vore nåt, dä!

Sensmoral: man måste satsa lite för att vinna lite. Man kan ju börja tjäna ordentliga pengar på musiken en vacker dag. Får bli till sommaren, då'rå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se