Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Satan Claus has come to town!

Handla på Jula! Fultomten har varit här! Eh...ja, jag skrev det i förra inlägget redan...men ändå... Oh well, lite sköna prylar vart det. När dom hade öppning av dagens lucka i julkalendern på Slagverkskompaniet så kunde jag fan inte hålla mig. Eftersom jag hade varit på jakt efter en trumpall ett tag så kunde man ju inte låta bli att köpa en Tama HT741 Ergo Rider för nästan halva priset (iaf 33% billigare). Kostade förvisso aningen mer än den pallen jag egentligen tänkt köpa men HT741 hade ju ryggstöd. Det innebär ju att jag kan använda den senare i livet när ryggen börjar ge upp. Sweet! Sen när man ändå handlar så köpte jag nästa nödvändiga detalj till trumsetet, nämligen en Tama HH623 (tack svärmor!) för att jag ska kunna spela hi-hat mer normalt. Passade även på att köpa en rätt liten och rätt ful Pearl-matta för att skydda underlaget. "PEARL?!?!" Ja, jag sjönk så lågt. Det står Pearl längst fram på klossen som stoppar baskaggen men den ska jag fixa till så det står mitt namn där istället...eller nåt. Byta borde man göra iaf. Enkelt.

Tadaaa! Det var allt jag köpte! Gissa om denna gossen är nöjd. Bankade samtidigt loss till lite Airbourne (se tidigare inlägg) vilket gav mig en ordentligt bra workout. Till sist kommer här lite bilder från Fultomtens klappslakt. Mycket nöje!


Pallen!!!


Klampen!!!


Mattan!!!


Kommentarer
Postat av: HaNNa

Det börjar bli dags för en uppdatering här...

2009-12-21 @ 09:43:27
URL: http://malumbub.blogg.se/
Postat av: Clara

Jag håller med HaNNa =)

2009-12-21 @ 09:54:23
URL: http://diabetikern.blogg.se/
Postat av: clara co johan

Hörru!



Ni får du banne mig uppdatera! ;-)

2009-12-22 @ 19:33:01
URL: http://diabetikern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se