Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


En pryl är såld!

Det är ju nästan värt en hits-och-ballonger nu när jag har sålt min Lexicon MX200. Fick ju dessutom dom pengarna (2500 spänn) jag ville ha för den...trots att jag vet att man kan köpa dom NYA för 2000 plus frakt och dessutom bara för 2500 där man kan hämta dom i musikaffären. Jag är fan bäst.

Föreställ er en bild på effektburken här, jag orkar inte lägga upp nån.

Det har varit ett par nissar som varit intresserade av Rocktron Velocity 120 och Sansamp PSA-1 men har inte hört av sig någe mer. Dom väntar väl tills Julsatan kommer med svarta pengar som dom kan handla för. My stuff shall be sold! På juldagen förnyar jag min annons på Blocket, då ska grejerna gå åt som smör. Ungefär som EMOs (ja, Ola borde vara med istället för Danny) platta i ICA-reklamen. Stackars ICA-Ulf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se