Mina sponsorer

Affiliator Affiliateprogram
PriceRunner - Kolla hos oss innan du handlar


Det som gör ragga i raggadish

I brist på liv smurfade jag runt på internätet i sökandet efter en virveltrumma som passar mitt öra. Jag är inte riktigt nöjd med den som jag fick med mitt Tama Granstar, vet inte ens vad den heter. Men det är en Tama, DET vet jag. Problemet är att den pingar så in i helvete när man inte träffar precis mitt på trumman. Det är rätt irriterande faktiskt, jag vill inte ha pinget. Man kanske kan stämma bort det vilket jag ska fråga om och testa mig fram. Anywho, jag hittade ett par virvlar som fick det att vattnas i munnen.

Den som jag råkade snubbla över först var en signaturvirvel som jag inte ens övervägt tidigare men efter att ha sett en video där virveln testas blev jag övertalad. Det är en Tama Kenny Aronoff Signature KA145. Det är en mässingsvirvel med måtten 14"x5". Jag har aldrig övervägt en så grund virvel tidigare men han bevisade att jag hade FEL. Kostar dryga 7000 spänn på http://www.thomann.de/se/ vilket är mer än vad många trumset kostar. Men smakar det så kostar det. Kan nån ge mig en servett? *sörpl*


Visst är den söt? Kan nån ge mig en sjutusenlapp?

Nästa kandidater kommer också ifrån Tama. Det är ett par av dom nya monstren i Warlord-serien vid namn Athenian och Praetorian. Storleken är 14"x6" och låter gudomligt bägge två, kanske bättre än Kennys. Sen priset...ehm...9300 respektive enorma 22900 spänn! Jag menar, det är ju mer än vad min bil kostat! Jag hajar inte riktigt grejen med att ha SÅ dyra virveltrummor. Det är ju bara lite plåt och några skruv liksom. Hmm...kanske skulle ta å designa en egen...? Nä, trodde inte det heller. Well, det må rycka lite i brallan när man tänker på dom men det rycker absolut inte i plånboken så Praetorian får fan nån GE till mig!


Fet!


Fetast!!!

Well, det var allt för nu. Hur fan ska jag kunna sova inatt?!?!

Bilderna är lånade från http://www.thomann.de/se/ samt http://www.tamadrum.co.jp/eu/index.php


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback



RSS 2.0

Blogglista.se